Markkinointiviestintä ja some-palvelut

Autamme yrityksiä luomaan brändilleen edustavimman markkinointiviestinnän, jonka tavoitteena on sekä markkinoida yritystä että lisätä tuotteiden tai palveluiden kysyntää. Aloitamme markkinointiviestinnän suunnittelun yleensä kohderyhmien arvioinnilla ja kohderyhmien ominaisuuksien vertaamisella organisaation ominaisuuksiin ja tarpeisiin. Markkinointiviestinnän suunnittelussa otetaan kantaa yleensä muun muassa seuraaviin asioihin: kohdeyleisön määrittäminen, halutun vaikutuksen määrittäminen, viestin suunnittelu, viestintäkanavien valinta, viestin lähettäjän ominaisuuksien määrittäminen sekä toteutus- ja arviointimenetelmien valinta.
- Markkinointi
- Digimedia
- Viestintä
- Sisältömarkkinointi
- Tapahtumapalvelut
- Sähköisten kanavien yhdistäminen
- Myyntipromootiot ja brändielämykset
- Menekinedistäminen ja in store -markkinointi
- Myynnin edistäminen
Referenssit
Näin 9Lives sai kaksi lisäelämää strategisen yhteistyön avulla
Haaste
Ambulanssikyydeistään tuttu 9Lives laajensi liiketoimintaansa koronatestaukseen ja kotihoivapalveluihin. Toteutuakseen strategia tarvitsi uudenlaista viestintä- ja markkinointiajattelua.
Ratkaisu
Hankkeessa toteutuivat tuloksellinen ulkoistettu viestintä- ja markkinointityö ja niiden johtaminen. Yhteistyö Kaiun kanssa oli kokonaisvaltainen avaimet käteen -paketti: Kaiku tuotti 9Livesille viestintään ja markkinointiin strategian, suunnitelmat, käytännön toimenpiteet ja visuaalisen ilmeen.
Tulokset
Työn tuloksena löydettiin asiakkaat ja tekijät uusille liiketoiminta-alueille. Asetetut tavoitteet ylitettiin moninkertaisesti. Uuden liiketoiminta-alueen avaamisen ja Kaiun johtaman onnistuneen markkinoinnin avulla konsernin liikevaihto 2,5-kertaistui 2021 vs. 2020. Tämä osaltaan mahdollisti strategian seuraavan vaiheen eli nopeutetun laajentumisen kotiin vietävissä palveluissa.